zondag 5 juni 2011

Acoustic Image

Ik ben ook schrijver, zo nu en dan, omdat het een te interessante bezigheid is. Mijn output so far bestaat vooral uit kortverhalen en enkele teksten die misschien wel de benaming 'gedichten' waardig zijn. Ook heb ik een roman geschreven, 'Als een Ballon', die ik graag zou publiceren. Momenteel werk ik aan een kortverhaal genaamd 'De Penis', wat de nieuwsgierigheid van verschillende mensen heeft opgewekt. Met zo'n titel kan je niet anders natuurlijk. Het is een soort van parodie op Nikolaj Gogols beste kortverhaal, namelijk 'De Neus' en ook een beetje op de Zurenborgwijk, een wijk waar ik zeer graag vertoef maar die zeker ook een bron van inspiratie is voor mijn komisch kortverhaal.

De onderstaande link leidt u naar een website van een Zuid-Afrikaans online tijdschrift, waar enkele van die tekstjes zijn gepubliceerd. Het is een waaier aan verschillende gedichten maar ik hou vooral van het laatste, genaamd 'Oh Carl'.

http://acoustic-image.co.za/literature/entry/poetry_feature_gert_vanlerberghe/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten