donderdag 27 december 2012

'Als een Ballon' verkrijgbaar bij de Standaard Boekhandel / Droomstof Literaire Dag

Juicht allen! Vanaf deze week liggen enkele exemplaren van mijn roman Als een Ballon bij de Standaard Boekhandel in de Huidevettersstraat in Antwerpen (tussen Anna Karenina van Tolstoj en Suikerspin van Erik Vlaminck), en is het boek in elke Standaard Boekhandel op bestelling te verkrijgen!

U weet dus wat u te doen staat! Hieronder trouwens mijn grote inspiratiebron (althans voor mijn Frankrijkreisjes) Bart Van Loo met mijn roman.

Mijn optreden in Meppel (NL) is trouwens niet meer zo ver weg. Ik zal er naast andere schrijvers - zoals de dichteres Ria Westerhuis - op de Literaire Dag van literair tijdschrift Droomstof optreden in de Houwinkzaal van het drukkerijmuseum, en dat is op 20 januari om halfdrie 's middags! Komt dat zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten