zondag 16 november 2014

Evaluatiegesprek

Goed, mevrouw Verstraeten, trek uw kleren maar weer aan. Uw bh hangt daar over de staanlamp. En we zullen ineens overgaan tot uw evaluatiegesprek hé. Over het algemeen ben ik tevreden hoor, als dat u al enigszins kan geruststellen. Uw openingszin, ja, kijk, volgens het boekje is het wel nog steeds zo dat het de man is die het ijs moet breken. Ook vond ik uw "Kom je hier vaak?" nogal krampachtig, geforceerd. Het klonk zelfs wat ingestudeerd. Ik gelóófde het niet. Misschien in dit vroege stadium van het evaluatiegesprek al een tip, mevrouw. Die suggestieve blikken en glimlachjes, ik zou daar toch nog wat mee wachten. Dat was te vroeg. Maar dat wordt dan weer rijkelijk gecompenseerd door dat gulle maar niet overdadige decolleté.

De koetjes en kalfjes die u aansneed, goed, u moest ergens beginnen natuurlijk. Verder stelde ik uw instemmend mee mompelen toen ik over het werk klaagde, ook wel op de prijs. Toen ik me verslikte in mijn blokje kaas, heeft u me op de rug geslagen, wat onder andere omstandigheden als nogal vroegtijdig lichamelijk contact zou worden genoteerd, wat u niet al te beste punten zou geven, maar in een onverwacht noodgeval als dit, kan ik zoiets wel hard appreciëren. Verder opperde u nogal vroeg om mijn collectie David Bowie platen bij me thuis te komen bewonderen, maar de argumenten waarin ik me kon verdiepen toen u daarbij nog eens voorover boog, deden me wel inzien dat dit geen slecht idee van u was. En initiatief nemen is uiteraard belangrijk.

Overigens, de seksuele spanning was te snijden in de taxi naar huis, en ook dat spreekt in uw voordeel. U liet me niet de kans om Ziggy Stardust op te zetten, wat een fout van uw kant was, want het is echt wel een goed album. Voor het zoenen geef ik u de hoogste score, dat was werkelijk klasse. Je kan zien dat dit uw specialiteit is. Het was afgewerkt, met oog voor detail, zonder dat u zich dan weer in die details ging verliezen.

Nu, de seks... ík was er geen fan van. Dat is smaak, dat besef ik ook wel, maar dit onderdeel trekt toch wel heel wat van uw puntentotaal naar omlaag. Het is gewoon... ik voélde het niet. Toen u mijn geslacht in uw mond nam, zat uw hart er niet in. Ook de articulatie kon beter. Verder concentreerde u zich te vaak op dezelfde lichaamsdelen. Ik zou zeggen, kom de volgende keer eens wat verrassend uit de hoek. Wees origineel. Het mocht ook wat minder theatraal, naar mijn mening. Less is more! Dat geroep en dat gekreun klonk te goedkoop, en zelfs fake. Het verloor wat van zijn geloofwaardigheid en dat is jammer.

Al bij al geef ik u een 6. Dat is mogelijk niet het cijfer waar u had op gehoopt, waar u naar had toe geleefd, maar laat de verbeterpunten iets zijn wat u kan meenemen in een volgende date en alvast heel veel succes daarmee, want er is écht wel potentieel en genoeg ruimte om te groeien en een volgende keer een 7 of zelfs een 8 te halen. U komt er wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten